Catch up

Ja Elin, lite bloggtorka har de varit =P Inte haft tid...
Men nu sitter jag i skolan och väntar på att klockan ska slå tre så jag kan åka hem till mamma som slutar jobbet!

Helgen har varit riktigt bra! I fredagskväll åkte jag hem till Ann i Karlstad. Var första gången jag var i hennes nya lägenhet. Den var jättemysig! Ganska liten men ändå välplanerad. Vi lagade jättegod bakadpotatis och hade mycket trevligt. Senare kom en annan Sara och vi spelade lite TP innan vi drog neråt centrum och Glada Ankan. Var en riktigt rolig kväll, och så fick jag ju träffa Anns kille för första gången med ;)
Lördagen började med en låång sovmorgon, sedan drog jag och Ann ner och kollade in stan och fikade. Frammåt kvällningen lagade Ann en jättegod middag till oss, och sedan tog vi sällskap hem till Charleswood igen =) Mycket trevlig helg!

Söndagen var tvättdag. Vilket inte är det roligaste som finns. Började 12 och höll på fram till 17. Inte kul
Men efter tvättandet åkte vi hem till Granlundarna och åt pizza för att sedan åka och titta på Flickan som lekte med elden! Riktigt bra film faktiskt. Dock tyckte Micke som inte läst boken att den var lite överdriven.. =P

I går efter skolan träffade jag Elin och fikade på stan! Räknade ut att det var ca 2 månader sedan vi sågs.. illa! Men nu har vi bokat in en helg då jag och Micke ska åka upp till dem i Västerås och hälsa på!! (upp? är kanske mer åt sidan??=P)
Kvällen fortsatte i "återförenings-tecknet" då Maria kom förbi och hälsade på lite spontant!! Riktigt kul att se henne med igen, är allt för sällan!! Kollade på Hemmafruarna och tog igen all tid =) Så till Karlstad fär det nog bli en tur snart igen!



Idag har vi förövrigt haft miljödagsintroduktion. Så nu ska jag bli jättemiljömedveten.
Typiskt att jag tog bilen till skolan idag. Börjar inte bra på mitt nya miljö-jag =P Men regnar det borde man faktiskt få göra undantag!

Nu ska jag kila iväg hem till mamma och hälsa på!
Kanske slänger in nått mer inlägg ikväll..





Vill åka iväg nånstanns....
(exempel på vad vi trixar med i skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0