Kenya in my heart

Idag hade vi friidrotttävling med hela skolan på Nobell. Jag var som sagt med i lag Kenya, helt klart det bästa laget om jag får säga det själv!
Det gick mycket bättre än jag vågat hoppas på eftersom det var ca 7 år sedan jag höll på med sånt här senast (7 år!! Oj vad åren går fort!!)
Tänkte lägga upp mina resultat så pappa som ska tävla med jobbet kan jämföra våra resultat =)

Så här är vad du måste slå nu pappa!!

Kula: 6,5 meter
Kast med liten boll: 15 meter
Höjdhopp: 1 meter
Längdhopp: 3 meter
60 meter: 9,82 sekunder
400 meter: 1,41 minuter

När alla lag ställt upp i alla grenar var det final i Höjdhopp. (Den enda grenen det var final i av någon anledning...) Och med min höga 1 meter gick jag till final!! Det ni ;P
På finalen gick det dock inget vidare.. så det ska vi inte prata om.. hehe
Men jag är väldigt stolt att jag gick till final i alla fall =)


Det var en riktigt rolig dag, och lärde känna massa folk från andra klasser med.


Jag laddad inför tävlingarna i Kenyas färger. Syns inte så bra på bild, men har ett tjockt lager mörk foundation och 1 kilo solpuder i ansiktet ;P Tog ett bra tag o få bort sen kan jag lova!

Nu ska jag till Granlunds och hjälpa dem med nya datorn!





Kommentarer
Postat av: SÄPO

publicering av företagshemligheter kan rendera stränga straff ;-)

2009-10-01 @ 10:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0