Fotat

Har varit ute och fotat till projektet idag. Fick ihop en del kort, vet dock inte hur många som är användbara... Tycker det är svårt att hålla alla sammanhängande när det ska vara så det räcker till hela bildspelet. Imorgon ska jag börja redigera dem så får jag se hur de blir.. Har inte bestämt än hur jag vill ha dem.. Känslan ska vara kärleksfull, men inte smörig. En man som saknar sin kvinna. Nått sånt.. Nån som har nått förlsag på hur jag ska redigera? svart toning, brun toning, svart/vit, kontraster? Får sova på saken...


Jag fick förövrigt mitt första val till Skapande ämnet; tenntrådsarbete! Ska bli riktgit roligt att lära sig göra smycket m.m.
Imorgon blir det även spinning med Linda! Sjukt länge sedan jag tränade nu... Ska bli skönt att komma igång, och nu måste jag verkligen igång på riktigt.



exempel på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0