Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Sitter och lyssnar på Winnerbäcks nya singel Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, sjukt bra!!
Jag och Linda har bestämt att om han spelar nästa sommar måste vi gå då! Spelningen förra sommaren var så himla bra!!



Idag har jag varit på elevrådsmöte! Häftigt va? =P Det var ingen i klassen som ville gå iväg, så jag och Johannes fick offra oss. Det var såå spännande!
Har även börjat med ett nytt ämne; kommunikation. Verkar riktigt kul. Idag blev hela klassen medlemmar i en facebook-grupp. Och så ska vi studera en varsin "community", jag ska kolla upp Flickr.
Så nu har jag skaffat det med, kolla in min Flickr här!

Har sjuklig träningsvärk sedan Pumpen igår... Men det är väl tecken på att jag får muskler? =P
Imorgon har vi "kvällsskola", börjar inte förens vid två och går till halv nio. Det är miljödag och redovisning för visprojektet. Blir kul att se allas bildspel. Ska ändå försöka komma upp i tid, powerwalka lite.
Och boka ny tid hos vårdcentralen.. då jag råkade glömma den i måndags ;P Så himla typiskt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vänta till sommaren?

http://www.winnerback.se/?sid=article&pid=read&id=7934

2009-09-16 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0