Snurrig

Har precis varit och hämtat biljetterna till Pink på posten! Köpte biljetterna på Slutsålt.com, då de varit slutsålda på Ticnet sedan länge. På biljetterna står det därför inte våra namn, utan någon Jenny. De lär tjäna ganska rejält på att sälja vidare biljetterna. De tar dubbelt betalt av oss mot vad de själva köpt biljetterna för på ticnet. Men får väl skylla oss själva för att vi är sega... ;P


Idag har inte varit min dag.. Glömmer saker hela tiden. Hoppas det vänder tills jag ska iväg =)
Nu ska det bli ändring på torpet! Och denna gången menar jag det verkligen, och känner mig riktigt peppad!

Nu ska jag åka ner till stan och hämta min tavla jag beställt!

Kommentarer
Postat av: elin

blogggtorka?=)

2009-09-21 @ 19:27:53
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0