älska våren!

Jag älskar våren! Det börjar bli varmt, solen skiner, vindarna blir varma... underbart!
Hade "eget arbete" på eftermiddagen i skolan. Passade då på att ta vara på solen och det fina vädret. Satt ute hela eftermiddagen i solen och softade. Det är livet! Inte helt fel att vara student ibland =)

Grillade för första gången i år på balkongen igår kväll med! Det är inte heller helt fel!


Ska börja med slultprojektet nu.. Har just nu noll ideér på hur sidan ska se ut... Hoppas att inspirationen infinner sig snart...
Ska snart iväg och spela, kanske får inspiration då när jag är mitt i musiken. Är ju ändå en musiksida som jag ska göra. Måste ju även gå hand i hand med Jon-Olovs musik och stil. Tänk tänk tänk

Nej nu ska jag försöka göra något vettigare än att blogga... kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0