kalas helg

Helgen har varit super! =) I fredags var vi i Örebro med skolan på studiebesök på NA och Strateg. Väldigt intressant och lärorik! Hann med lunch på asiatisk restaurang med, inte helt fel!
Väl hemma i Karlskoga var det släktkalas för mig och pappa. Mycket trevligt och roligt! Massa god mat som mamma ordnat, massa fina presenter.. allt var jättebra! Tack för en bra dag!
Lördagen var det upp med tuppen, eller nio i alla fall... för skolan hade öppet hus, vilket betyder att vi hade vanliga lektioner en lördag. Lite segt att komma upp, men sen så var det riktigt roligt. Satt och jobbade med våra projekt, men det kändes att det var lördag, och stämningen var på topp!
Efter skoldagen blev det "kalas" igen, jag bakade cupcakes och Emma och Charlie gjorde en tårta! mumsigt värre! Senare mot kvällen drog vi ut i skogen och grillade, jättetrevligt och mysigt! En bra kväll!

Och idag kommer Erik hit och fikar, innan har åker hemmåt mot V-ås igen. Senare har jag bjudit hit Micke och Carro på mat, perfekt avslut på helgen!
Så nu känns det helt ok att bli 23 år. =)


Och vet ni vad!? Jag har fått jobb!

Kommentarer
Postat av: Emelia

Grattis till det nya jobbet! Vart någonstans fick du jobb?

2010-04-25 @ 16:31:43
URL: http://emelia.nu
Postat av: Sara

Tack så mycket! På Sigma i Örebro, en service desk tjänst =)

2010-04-26 @ 18:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0