morrn morrn

Uppe med tuppen idag, i alla fall för att vara lov. Vaknade när Micke gick till jobbet, och har inte riktigt kunnat somna om sedan dess. Detta var 05.40. Så nu känndes det som jag lika gärna kunde gå upp.
Inget vidare påsklovs väder. Mulet och grått. Men min solstråle Emma ska få ljusa upp min dag!! Ska åka ner till henne när jag fixat till mig (och hon vaknat).
Och ikväll kommer mina andra sötnosar hit, Erik och Elin! Har lurat hit som på lite klippning innan de åker hem mot Västerås igen.

Har ju inte lagt upp bilder från Sälen! Skandal!
Det ska ändras på =)


Morgonmusik!



En klump har lättat från börstet


Oj nu är klockan redan 9! Bäst att ta tag i dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0