sushi

Torsdag idag. Och lov-torsdag = sushikväll! (nej här ändrar vi inga vanor inte!)
Egengjorda sushi, film och mycket trevligt sällskap! Kan inte bli mycket bättre.

Ska åka ner någon gång under dagen när jag tvättat klart och duschat m.m, ska försöka hinna med lite mer på portfolion och rep med när jag är där.
Blev väldigt frustrerad igår när jag satt med portfolion, har en meny som jag vill ska ändra på sig beroende på om länkarna är aktiva eller hovrade. Länkarna funkade som jag ville och ändrade färg vid hovring och allt annat, förutom Active-länken! Och jag förstår inte vad felet är för jag har gjort likadant på alla andra. Någon som har nån idé om vad felet är? Eller är det "bara" Dreamweaver som dampar?
Får försöka lösa det på nått vis...


Har äntligen hittat en hissgardin nu med (har letat överallt på internet, så hittar jag den på Ojojoj!)! Ska lura med Emma och köpa den när vi handlar till sushin. Hoppas bara min specialupphängning jag klurat ut funkar... Annars så bor jag ju faktiskt med en snickare, som borde klara av att hänga upp en gardin ;D


Lyssnar just nu på:



Ha en underbar torsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0