Måla måla måla

Vaknade för en liten stund sedan. Hade en konstig dröm (som vanligt, när någonsin är drömmar normala??). Jag var på modevisningen i Vetlanda som Emmas kompisar har och kollade. Sen helt plötsligt var jag och åt på en jättestor buffé, men massa olika saker. Tror det var frukostbuffé. Jag lassade på med mat. Och åt och åt. Tills jag mådde illa. Då vaknade jag. Och mådde fortfarande illa! Och gör fortfarande med.
Undra vad som kom först? Mådde jag illa i drömmen för att jag mådde illa i verkligheten? Eller mår jag illa nu i vekligheten för att jag mådde illa i drömmen? =P


Anyway, idag är det fredag, och vad fort den första lediga veckan har gått! Glad att jag tog två veckor... men Micke börjar nästa vecka, så då får jag klara mig själv. Förhoppningsvis bara lite målning och småpyssel kvar då, sånt som jag klarar av.
Idag blir det i alla fall ingen vila, ska snart åka iväg och måla trappen för tredje gången. Får se om det räcker eller om det behövs en fjärde med. Ska köpa färg till garderoben med. Blir nog vitt och turkost.
Finns att göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0