Tjuvtitt

God morgon! Uppe tidigt, för idag ska mamma och jag packa ner så mycket vi kan av lägenheten.
Igår åkte jag och Micke iväg till Örebro och handlade till min garderob (ja, Micke får också ha sina kläder där). Handlade garderobstommar + inredning till dem och en heltäckningsmatta.
Så  idag kan vi börja bygga ihop det!
Och bästa mamma och pappa har målat en furubyrå åt mig som jag ska ha där inne med!
Tror det kommer bli kanon :)

Har tagit lite tjuvtittsbilder från huset, vill inte visa allt för mycket innan det är helt klart =P








Nu kommer snart mamma, så bäst att göra mig redo för lite jobb!

Kommentarer
Postat av: "Kollegan"

Ge mig mer bilder jag behöver frossssssssssssa!;)Hoppas allt är bra,C!

2010-08-21 @ 15:30:45
Postat av: Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

Fin blogg :D allt bra`?

2010-08-28 @ 02:15:23
URL: http://maddiiieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0