Gräsänka

Den här veckan har jag huset för mig själv, eller i alla fall till på torsdag. Micke blev nämligen iväg tvingad till Borås på jobb. Lite småtråkigt att gå hemma själv, men jag ska passa på att laga mat jag annars inte får göra. Idag har jag t ex inhandlat blodpudding, tonfisk och tomatsås! Sånt som Micke inte äter.
Har även TV:n helt för mig själv... så jag klarar mig nog. Sitter och lyssnar på Musikhjälpen nu med, så Martina, Nour och Jason kommer nog hålla mig mycket sällskap :)
Nu ska jag leta på julkorten som jag förlagt.. (Jag minns att jag hittade dem för några veckor sedan, tänkte "det här var inget bra ställe för dom, men nu vet jag vart de är," och lade tillbaka dem. Och nu vet jag inte var de är.)
Såå.. nu måste jag leta..
Ska även ta och laga i ordning blodpudding, har jag inte ätit på jätte jättelänge!
Hörs nog snart igen, har säkert inget bättre för mig än att blogga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0