julledigt

Gjorde sista dagen idag inför jul. Skönt med långhelg :) Får se vad man kan hitta på imorgon, sovmorgon i alla fall!
Ikväll blir det tacomys + glögg och pepparkakor inhandlade. Brorsan kanske kommer hit med för lite sista fix på julklapparna.


Längtar förövrigt lite till mellandagarna och shopping. Har bestämt att jag ska unna mig lite shopping efter jobbet någon dag på mellandagarna, när jag ändå är inne i Örebro. Har "lite" shoppingsug efter nya kläder och skor... och ansiktskrämen är slut, så hoppas kunna fynda lite sånt på rean :)



Hittat ett par superfina skor på skopunkten jag suktar lite efter... Finns de kvar ska de få bli mina efter jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0