Rally

Idag blev en lång dag. Jobbade 7-17, och sedan tevlig "after work" hos Jana.
Fortfarande krasslig, så blev ingen träning idag. Få ta igen det nästa vecka.
Idag när jag kom till jobbet möttes jag av en hastighetsskylt utskriven och upphängd vid min plats. Anledningen? Blev för första gången stoppad av herr polisen igår när jag åkte hem från jobbet. Råkade köra 62 km/h på 50 km/h väg. Vilket inte var bra. Då fick jag böter. Massa böter... Men enligt Erik hade jag tur, 3 km/h fortare och körkortet hade rykt.
Det tänkte jag absolut inte på, utan jag tyckte det hela va ganska komiskt. Hade nämligen sagt till Henrik tidigare samma dag att jag aaaaldriiig sett en polis där ;P
Helgen var förresten riktigt bra! Började med att åka till Ingrid på lördagen. Hon bodde verkligen mitt ute i skogen. Vi pysslade, drack glögg och hade trevligt!
På söndagen åkte jag vidare till Erik och Elin! Där bjöds det med på glögg och även färska lussekatter precis från ugnen, mums! Blev lite julshopping på stan innan jag åkte hem mot Karlskoga igen.
Mysig helg med kära återseenden :)
Denna helg vill jag spendera hemma, lite julpyssel och annat man inte hinner med när man åker runt. Men några dagar kvar att jobba först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0