Bokrea

Lördag. Vaknade av att jag ville kräkas. Inte kul. Gick upp och drack vatten så gick det så småningom över. Micke hade känt likadant igår kväll... Hoppas det inte är någon kräksjuka som bryter ut snart.. Vill inte bli sjuk.

Blev en sväng ner på stan (igen) i förmiddags, med Micke denna gång. Letade runt hela stan efter en frisör.. men tydligen har de flesta stängt på lördagar. Micke ser nämligen inte klok ut i håret just nu. Måste boka någon dag i veckan. På tal om honom så har han fått ett nytt jobb! Så nu är det slut på snöskottning, inte helt fel. Är i Karlstad, så blir lite längre dagar, men allt är ju bättre! Det firades med att inhandla en helt ny outfit. (Otroligt nog inte till mig, utan till Micke!) Ska även ut och äta ikväll, för att fira lite extra! =)

Blev även en sväng in på bokrean. Årets inköp gick i glamourens teckan kan man säga... Det blev Gold diggers, Alla var där och Fashionista som fick följa med mig hem. Till Micke blev det Slash.
Behöver i och för sig inte mer böcker just nu. Har sjukt många på lager här hemma som ska läsas. Men Fashioinsta av Martina Bonnier är nog ingen bok jag kommer sträckläsa, utan mer en sån som är kul att bläddra lite i och läsa delar ur. Kul att köpa lite sånna "udda" böcker på rean.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0