Discogala

Har hittat en jätterolig sida där man enkelt kan göra kollage och publicera på t ex bloggen!
Man registrerar sig på Polyvore.com och sen är det bara att börja. Det finns massvis av olika bilder att välja mellan, och man kan säkerligen lägga till egna bilder med. Men så långt har jag inte kommit än.     

Jag tänkte att mitt första kollage skulle få gå i Discons tecken, eftersom vi har Discogala imorgon!
Här är en disco-outfit jag gärna skulle ha på mig imorgon på galan! =)


Disco

Imorgon är det som sagt äntligen Discogala! Under fyra veckor har hela Mediacentret jobbat hårt med att framställa discolåtar, musikvideor, hemsidor, affischer, cd/dvd fodral, pressmeddelanden m.m. Och imorgon eftermiddag är det då äntligen dags att redovisa detta för hela skolan med en Discogala.

Det ska bli asroligt, och ser verkligen fram emot det! Riktigt taggad!
Ska bli riktigt kul att få se alla andra gruppers slutresultat.
Har även införskaffat lite mutor.. hehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0