Ehhh??

Sitter i soffan med laptopen i knät. Har nyss klivit upp. Drog mig länge i dag i sängen. Läste lite Chick, och sög in inspiration. Varför har man alltid bäst inspiration när man ska sova, eller precis vaknat och ligger i sängen? Då kommer alla bra idéer om hur jag vill göra om hemma, vad jag vill köpa för kläder, outfits, vad jag ska skriva om på bloggen, vad jag ska göra under dagen..och speciellt känner jag mig duktig och vill städa och göra massa tråk-saker.
Sen när jag kliver upp försvinner allt. Tomt. Har glömt alla kanonbra idéer. Suget att vara duktig och städa är bortblåst.
Så nu sitter jag här i soffan och övertalar mig själv om att Ja, jag är nog lite bakfull ändå. Jag drack ju ändå nån öl igår. Lite dåligt mår jag nog..? Och mår man dåligt behöver man inte städa och göra jobbiga saker. Sanningen är dock att jag inte alls mår speciellt dåligt.
Men jag har ju hela dagen på mig, så tar det sen ;P Kanske.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi känner igen det där! Konstigt hur inspirationen bara kan rinna av en genom att kliva upp ur sängen..

2010-02-28 @ 18:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0