söndag

Behövde inte gå och lägga mig tio igår. Brorsan ringde så jag fick vara lite fyllechaffis. Sen fick jag lite sällskap via datorn med, så de blev en trevlig lördag kväll ändå! =)

Idag blev det en sväng till Örebro. Jag och Linda följde med Catrine in för att köpa grejer till resan och bröllopet. Själv hittade jag inte mycket, blev en conceler, schompo och en kjol. En trevlig tripp i alla fall.

Har suttit och kämpat lite med låttexten. Det är inte lätt! Har fått ihop en text. Men vet inte om jag är helt nöjd. Får se vad det kan bli...


Såg även att bordet och tvbänken jag beställt har skickats nu, så får hoppas de kommer snart! På fredag kommer ju mamma och pappa och hämtar våran gamla tvbänk, så då kan det vara bra att ha en ny. =P Hoppas det blir fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0