Wasabiglass

Har nyss varit hemma hos Linda och gjort wasabi-glass inför imorgon. Riktigt spänd på hur det kommer smaka... Låter ju sådär.. =P Imorgon ska vi nämligen ha Sushi-kväll! Det är jag och Linda som står för maten denna gång, och vi kommer bjuda på 3 olika sorters sushi och misosoppa till huvudrätt, och friterad banan med vanilj- och wasabiglass till efterrätt. Spännande spännande. Tur att Lotta lärt mig lite om hur man gör när man rullar sushi! =) Ska bli roligt i alla fall!


Och på lördag blir det fest på Red Bricks övervåning då Alex fyller år! Ska bli riktigt roligt! Ca 60 pers bjudna, så blir nog riktigt drag! En mycket bra helg framför mig!


Ikväll blir det innebandy. Fick avboka Body Balance då jag har världens blåmärke på knät, och inte känner för att stå på knä en timme... Men bandy får knät klara av! Måste ju ha någon slags motion..




...
Like the clouds you
Drift me away, far away
And like the sun you
Brighten my day, you brighten my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0