Är det fest?

Sitter hemma och väntar på att Ingrid ska ringa.
Blir förhoppningsvis fest ikväll med folket på skolan. Om det inte ballat ur redan där nere ;P Får hoppas hon ringer snart med en läges update.

Idag har jag lärt mig spela piano! Jag kan hela två låtar med två händer: blinka lilla stjärna och Broder jacob! Inte illa! Har lärt mig lite olika skal-övningar med.. Det är faktiskt ganska svårt, speciellt när man ska göra olika med två händer.. Men jag har en skillad lärare, så jag ska nog få kläm på det där! =)


Cider inhandlat - check!
Duschat - check!
Festkläder - check!
Smink - check!
Håret fixat - check!
Smycken på - check!

Så nu är det bara festen kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0