full sista vecka

Måndag morgon, endast en vecka kvar på jullovet.
Jag var tidigare orolig för att vårterminen skulle komma att gå alldeles för fort. Jag är inte orolig längre. Dessa två veckor jag hitills varit ledig har kännts väldigt långa. Och vårterminen är ca 5 månader, så tror nog inte jag behöver oroa mig.


Den här sista veckan kommer nog gå fort. Har massa planerat.
Idag ska jag träffa Emma och projektet, imorgon förhoppningsvis Linda, på onsdag ska jag först jobba med projektet med pappa och sedan åka till Västerås och vara där till på torsdag. Sedan är det helg. Och sen är set ny vecka och skolan drar igång igen. Tveksam om jag hinner med allt jag vill istället...



Häromdagen tänkte jag vara duktig och plocka fram fiolen lite. Den låg dammig under sängen och oanvänd i flera månader. Så när jag plockade fram den hade alla strängar lossnat. Helt lösa. Hängandes.
Så jag fick helt enkelt åka och köpa mig en stämapparat för att fixa den! =) vilket jag tänk göra väldigt länge men aldrig blivit av. Så det var ju tur på sätt och vis.
En riktigt fräsig grej är det, som läser av vibrationerna istället för ljudet, så det gör inget om det är massa oljud runt omkring. Smart!




Nu ska jag göra mig iordning, hoppa in i duschen, åka hem till mamma och kolla på projektet och senare ner till Emma!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0