Första skoldagen

Första skoldagen avklarad. Gick alla tiders. Hade kanske inte förväntat mig något annat heller i och för sig. Kunde dock inte sova i natt.. Var väl nervös att försova mig när jag väl hade en tid att passa ;P
Hade en ny i klassen med! Eller nej.. men man kunde tro det! Micke hade både klippt sig, rakat sig och skaffat glasögon, så han var inte lik sig alls! För många ändringar på samma gång för att man ska känna igen honom ! haha Men snyggt blev det ju. Var i alla fall roligt att träffa klassen igen!!
Imorgon ska vi ha julgransplundring i skolan med. Vad nu det innebär. Tänker inte dansa runt någon gran. Visar sig.


Fick ju som sagt cykla till skolan idag. Kändes ganska bra i början! Inte för kallt, soligt, och ljust. Men såklart tjärvar min cp-cykel ihop i vanlig ordning. Växlarna funkade inte alls, så det gick mega-super-dunder segt att trampa. Fanns ingen chans i världen att fixa en uppförsbacke. Platt mark gick trögt. Nerförsbacke gick faktiskt helt ok! Så kan ju säga att jag fixat årets första träningspass! =D
Snälla mamma och pappa var i alla fall här förut och hämtade våran bil för att ladda upp batteriet, så får jag låna deras imorgon! (Ja.. jag är nog ganska lat trots allt...)


Kollade på Mästarnas mästare förut. Är ju hela två Karlskogingar med! Klart man måste kolla då! Och Knape har jag ju haft iIdrott på gymnasiet, så lite kul att se.
I alla fall! Åsa Sandell, boxare, är även med där. Tycker hon är riktigt grym! När hon var 28 (!) år BÖRJADE hon att boxas! För motionen. När hon var 39 (!) år åkte hon över till USA och blev proffsboxare!! Hon började sin karriär när andra slutar sin! Tycker jag är ganska mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0