Sista helgen på lovet

Söndag kväll. Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Det mest ansträngande är en prommenad till pizzerian. Vilket kändes som en ganska stor ansträngning.

I fredags var jag och Micke bjudna till Linda och Daniel på spelkväll. Var väldigt roligt! Spelade ett nytt spel - Google Eyes. Man var indelade i lag och skulle utföra olika uppdrag, rita eller svara på frågor. Och då ibland skulle man ha på sig roliga glasögon som gjorde att man såg helt konstigt! (och såg konstig ut) Kan lova att det bjöd på en hel del skratt!!
Blev kvar över natten som vanligt. Vi tycks aldrig komma hem på natten när vi är där... undra vad det kan bero på!? Vinet kanske... ;P Tur att vi har våra egna tandborstar där! haha
Kanske tur att vi inte försökte komma hem. Bilen sartade inte dagen efter i alla fall. Så tog typ halva dagen innan vi lyckades ta oss hem. Aldrig kan en bil fungera normalt.

Lördagen var vi bjudna på 30 års fest till Nyberg. Började med lite förfest hos Johan, där vi skjöt luftgevär! Och gissa vem som var bättre än Micke!? (som ska ta jägarexamen) he he he Trodde knappt jag skulle träffa tavlan. Måste vara en naturbegåvning ;D
I alla fall. Efter allt skjutande blev vi upphämtade av Per, så var vi hos honom en stund innan vi tillslut gick till 30-års kalaset. Var riktigt trevlig. Kul med nytt folk. Lärde känna Johans Malin med, vilket var kul! Blev en oplanerad utgång på (!) Harrys (!) på natten. (Ja ni läste rätt! Jag är nu så gammal att jag kommer in på Harrys!) 
Blev lite dans och träffade en hel del kändisar. I stort sett en bra kväll!

Så idag har vi varit väldigt sega... Får bli nya tag imorgon! Ska luncha med Mia och Jenny, det ska bli jättekul! Har inte träffat dom på länge nu.. Kanske dags att städa bort julen med?
Sen får vi se vad jag mer kan hitta på på sista dagen på lovet. På tisdag drar nämligen skolan och vardagen igång igen! Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma in i lite rutiner, och träffa alla på skolan igen!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jättekul o träffa dig med :) Kraaam

2010-01-11 @ 13:43:23
URL: http://mysiga-trolltider.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0