Vintersöndag

Det blev fest i fredags. Som planerat! Micke c/o hämtade upp mig, köpte med lite mat och drog ner till de andra. Det blev Lips, massa musik, dans... fest helt enkelt! Var en super rolig kväll!! Slutade med att vi trakade bort mot Red Brick, där vi träffade fler från skolan. Träffade även två jag inte sett sedan 7:an typ! Var riktigt kul! (ok, den ena har jag haft en lektion med varje vecka i ett halvår.. men inte fattat vem det var ;P)


Lördagen började väldigt försiktigt. Mestadels sittandes i soffan. Hade en väldigt jobbig huvudverk. Kan inte alls förstå vad den kom ifrån... Kan omöjligt vara något jag druckt.
Som tur var släppte det frammåt kvällen, då vi var hembjudna på mat till mamma och pappa. Erik och mormor var även där. Alldeles lagom trevligt med god mat och sällskap!
(Tror föresten inte min mormor är riktigt klok! Tror inte det finns någon mer generös människa på jorden!)
När vi var på väg hem, blev vi inringda hem till Micke.P och Carro där vi blev kvar några timmar innan vi till slut kom hem.

Idag händer det nog inget speciellt mer spännande... Jag sitter vid datorn och Micke spela tv-spel. Funderar på att ta en prommenad med min Nikon för att få lite frisk luft. En vända till sjön kanske? Låter ganska lockande =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0