Besök hos Jenny

Idag har jag och Mia varit och hälsat på Jenny, äntligen har vi båda kommit dit med en inflyttningsblomma. 10 månader efter hon flyttat in. Bra jobbat ;P
Var i allla fall väldigt trevligt, och Jenny bjöd på god mat och fika!


Mycket på jobbet idag med. Trodde det skulle bli lugnare den här veckan när folk börjar gå på semester, men det verkar det ju inte som om det fortsätter som idag. Men det är bra när det händer nått. Hellre fullt upp än inget att göra. Håller även på att installera om min dator, så förhoppningsvis ska den fungera igen snart :)
På onsdag är det afterwork på nått uteställe i Örebro. Får se vilka som ska dit och om jag hänger på. Ser ut som det nu i alla fall.. Kan nog bli trevligt!


Imorgon ska jag till huset med mamma och pappa, ska dra lite tapet och så. Är bara 8 veckor kvar till flytt. Och har massa som helst ska hinna bli klart tills dess. Men är ju inte hela värden om allt inte hinns med heller. Går ju att bo där ändå.

Nu ska jag leta badrumsmöbler :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0