grattis bro

Idag fyller lillebror Erik år! Hela 21 år. Snart ikapp mig ;P Grattis till dig!!


Lugnt på jobbet nu. Nu är det verkligen semesterveckor. Tog bara runt tre samtal idag.. men då får man mer tid till kompetensutveckling. Så idag har jag lärt mig att installera en dator enligt rutinerna.

Efter jobbet blev det att åka till huset. Tog med någon mer flyttlåda med. Har redan flyttat ca 10 flyttlådor, bara från förråden, och då är de inte tomma än heller. Kommer kanske inte bli så svårt att fylla huset trots allt.
Anyway. Pappa spackade och slipade i sovrummet, oc jag och mamma målade hela köket + hallen med primer. Och så satte vi ihop några lådor till köket med. Så vi har varit jätteproduktiva idag! Duktigt värre =)
Lovade ju att jag skulle visa bilder, men orkar inte nu, får bli en annan dag när jag har mer tid och är mindre trött. Men det kommer. Snart.

Imorgon ska jag ut med några från jobbet! Ska på Björn Rosenström på Strömpis. Ska bli riktigt roligt =) Kul att göra nått annat mitt i veckan med. Men får bli lugnt, och hyffsat tidigt. Börjar ju jobba 7.00 torsdag morgon igen. Men de har ja klarat förr, så det ska nog gå bra!



Slut med det roliga och trevliga. Nu ska jag släppa ut mina aggresioner.


NÅGON IDIOT JÄVEL HAR SNOTT MIN CYKEL!!!!!

Sist jag såg den stod den på busstationen. I fredags. Så är väl någon full idiot som tyckte att han/hon inte orkade gå hem, och snodde en cykel. Tack för den. Känner du igen dig så kan jag gärna ta tillbaka den...
Finns dock en 0,001 % chans att jag glömt vart jag ställt den. Mitt minne är inte helt at förlita sig på.. ;P
Så ja.. det var ju kul. Not.

Nej nu ska jag packa iordning mig för imorgon, och gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan! tänkte bara slänga in en kommentar.. Riktigt snygg bloggdesign måste jag säga, ärligt alltså. Från d ena till det andra, grattis till din lillebror :)

Ha de bra!

2010-07-24 @ 16:48:47
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0