Det är Robin Hood jag vill ha..!

Har varit en välbehövd helg efter en intensiv och lärorik vecka. Skönt att ladda batterierna.
Var som sagt barnvakt i lördags, vilket gick jättebra, som vanligt! Det är inte jobbigt att vara barnvakt åt dom, bara roligt =)

Söndagen ägnades åt massa saker, fixade iordning lister m.m här hemma, lagade massvis med matlådor till veckan, blev bjudna på god mat hos mamma och pappa och var på bio med Micke och Carro!
Såg Robin Hood. Hade inga förväntningar alls... men den var riktigt bra! Värd att se!

Idag efter jobbet åkte jag in till stan för att fika med Ann-Sofie! Var jättekul att träffa henne igen! Var länge sedan sist... men kändes som det var igår vi såg. =) Nu när jag jobbar i Örebro hoppas jag det blir oftare.


Nu måste jag gå och lägga mig, ska upp fem imorgon för att hinna med bussen!
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0