Ett nytt kapitel i livet

Livet som student är över, och arbetslivet tar vid.
Var sak i livet har sin tid. Som de sa på avslutningen i fredags.
De sa även att det som är mest bestående är relationerna man knytit under året, och det känns bra, för jag hoppas verkligen att vi håller ihop länge till. Även fast alla bor på olika ställen i landet.
Ni är kärlek


Campingen i helgen blev toppen! Vi hade underbart väder, solade (vissa badade till och med), grillade, spelade kort och guitar hero och bara softade och umgicks!
En härlig avslutning på ett helt fantastiskt år!

På söndagen när alla åkte hem till sina städer blev det gråt och kram-kalas. Var väldigt jobbigt att säga hejdå till alla... Men vi ses ju igen! Alla bor ju i Sveirge iaf =)



Och idag började någonting helt nytt. Jag gjorde min första dag på jobbet.
Det gick riktigt bra, var lite nervös, men det är så det ska va. Fick min arbetsplats med dator och mobil, fick hälsa på alla, installera program, läsa massa dokument och en hel del information inpressad i huvudet. Så nu är jag helt slut, så blir en tidig sänggång ikväll!
Imorgon är en ny dag på jobbet, med massa nytt att lära sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0