Husägare

Då var man husägare på riktigt!
Idag var jag på banken och fick skriva på 100 papper! I alla fall kändes det som det. Och eftersom Micke är i Borås och jobbar hade jag fullmakt och fick skriva på åt honom med.
Och vad mycket extra det kommer till som man inte tänker på; komunalskatter, vägfart.. administationsavgifter.. och allt vad det nu heter. Men nu är allt fixat och klart! Känns väldigt skönt, och lättnande. Men spännt och nervöst och stort och häftigt på samma gång!

Efter banken åkte jag och mamma till mormor och fick mat, och sedan åkte vi till huset och kollade. Mamma och mormor hade ju inte sett det innuti förut.
Ska åka tillbaka imorgon och ta lite bilder. Ni får ursäkta om det kommer bli massa hus-inlägg med renoveringar och allt där till framöver.
Men vill dokumentera hela renoveringprocessen med före och efter-bilder.
Har ni inget intresse av det får ni hoppa över de inläggen =P


Kommentarer
Postat av: Emelia

Vad kul att ni köpt hus! Hur stort är huset och vart ligger det?

2010-06-22 @ 09:24:49
Postat av: anno

Frågestund på bloggen enda tills jag kommer hem från Grekland!Ställ gärna några frågor så svarar jag på dem när jag kommer hem:)

2010-06-22 @ 20:03:41
URL: http://annnoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0