Midsommar

Midsommar -10 avklarad. Blev en mycket trevlig kväll uppe i Valåsen med släkten. God mat och dryck och trevligt sällskap! Precis så jag vill tillbringa min midsommar =)
Midsommarafton på dagen ägnades i huset, där det blev att slänga ut massa skåp och annat skräp som inte ska vara kvar. Fick även besök som ville kolla in huset.

Idag har jag storstädat lägenheten och fotagraferat alla rum. Har tänkt att lägga ut en annons på Blocket snart, så håll utkik! =) Så nu är det rent och fint här hemma.. i alla fall typ.. För har flyttat runt på lite skitsaker för att det ska se extra fint städat ut ;P

Ska snart försöka ta mig bort till huset och se om jag kan hjälpa till med nått. Farmor c/o ville komma förbi och kolla med! Så nu ska jag göra mig klar.
Ha en bra midsommardag!




Emma: haha! Jag kan spara tapeterna åt dig så kan du sätta upp dom hos dig ;P

Emelia: Ja det är väldigt stort, men vi kommer inte göra nått alls åt övervåningen än... Ja det är väldigt mycket jobb.. inser det mer och mer.. Men det får ta tid, och ta en bit i taget. Tur att Micke är snickare! =)
Det är svårt att hitta fina omgjorda hus till ett bra pris! Och som du säger, vilken hemsk smak en del har som har ute sina hus! ;P Hoppas ni hittar något hus ni gillar snart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0