Shoeaholic

Har för mig jag tidigare bloggat om att vi hittat Kenzas skokollektion på Kängan i Karlskoga. Mycket snygga skor!
Tyvärr så var de inte gjorda för min smala platta fot...

Kenzas kollektion

 

Ingrid tipsade även om en internetbutik som säljer väldigt mycket snygga skor: have2have.se


Vi har förövrigt beställt skor förra veckan från Nelly.com. Har gått en vecka och väntat på paket.. men inget har kommit än.. Har de inte kommit imorgon får jag nog ringa och kolla med posten om de tappat bort dem!

Skor är nog något som man aldrig kan få för mycket av... Finns alltid tillfällen för alla skor. Snygga upp en outfit, eller klä ner. Skulle vilja ha en stor garderob för bara skor... Drömma går ju....

 

Typ denna skulle duga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0