Spännande snö

Först måste jag säga att jag älskar TV-tisdagar. Desperate HW - Cougra town - Christine!
Inte helt fel.

Dagen har varit "spännande" på flera vis. Började när jag och tjejerna drog in till stan för att inhandla biljetter till Mustasch på fredag. Då blev jag för första gången stoppad i en poliskontroll! (har haft körkort sedan -05.. så det var väl på tiden..) Kan väl säga att jag blev lite smårädd när jag såg de gula västarna..  Men det var bara blåskontroll så det gick ju bra =)

Sen följde jag med Micke till frisören. Han hade jättelång hår och såg ut som en svamp. Och han såg bättre ut då än nu när han klippt sig. Elin får ordna upp det hela om två veckor. Tills dess får han gå runt i mössa.

När vi skulle hem kom vi inte in i carporten. Snön på taket hade rasat ner framför öppningen.
Så vi fick åka hem till mamma o pappa och låna en snöskyffel...



Men vi hade inget i jämförelse med denna granne...
Tror han kommer ha det svårt att ta sig in på sin plats.. ;P hehe




Påtal om snö har Emma c/o byggt en mycket tjusig snögrotta!



Nu är det natten =) Sleep well!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh ska du också dit på fredag :)

2010-03-10 @ 07:40:06
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha ha det går bra nu ;P Måste få se Micke, har svårt att tänka mig att frisyren kunde bli värre...Hoppas ni får kul i helgen! Kram

2010-03-10 @ 08:01:44
Postat av: Moa

Jajjemän det ska jag! :)

2010-03-10 @ 19:48:40
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0