Vår i luften

Solen skiner, termometern på balkongen visar 25 grader(!?), snön droppar av från taken... Börjar likna vår! Och jag gillar de! Underbart väder.
Tyvärr är jag super-mega-förkyld. Så att ta en lång härlig prommenad är inte vad min näsa skulle gilla just nu. Men är det lika fint väder imorgon så tror jag att jag ska trotsa förkylningen och gå till skolan. Lite frisk luft har ju ingen dött av. Känns inte så kul att sätta sig i en bil när det är jättefint väder ute.



Helgen gick väldigt fort. I fredags var vi hos kusin Martin som fyllde 17 år. Trevligt!
Lördag var det rep inför söndagsens konsert, och på kvällen kom Linn som sov över hos oss! Det blev en mysig kväll med tacos, massa godis och popcorn, melodifestival och film.
Söndagen fick Micke och Linn klara sig själva, och jag repade hela dagen, och kl 15 var det konsert. En musiksaga för barn. Kom en hel del barn, och de verkade nöjda. Lite lång föreställning kanske... för i slutet började det krypa i benen på publiken. Inte så konstigt när medelåldern låg på 7 år kanske...
Konserten gick bra i alla fall. Jag var utklädd katt för er som missat det ;P Vilket Linn och Micke hade väldigt roligt åt..

Skoldagen idag gick också ganska fort. Fick inte så mycket vettigt gjort. Blev klar med Flash upgifterna och gick på en gästföreläsning av Åse Fougner, som bl a har gjort dokumentärern Barnmorskorna som visades på SVT. Intressant. Får se vad morgondagen erbjuder.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0