vardagslyx

Sitter i favorit fotöljen med en varm kopp te och skorpor och rån med marmelad, och bara är. Skön musik i lurarna och bara luta sig tillbaka. Det är vardagslyx. Måndagkvällar är heliga för mig. Måste få sätta mig med mitt te och bara varva ner för mig själv. Läsa bloggar/tidningar/tv/musik... i min takt.


Har nyss kommit hem från Bregårn' och rep inför helgens konsert. Känns ganska bra. Det mesta sitter, inte allt, men så är det. Har hämtat ut snyggaste scenkläderna med ;P hehe


Idag var det tillbaks till skolan igen efter lovet. Roligt att träffa alla igen =) Började med Flash idag, verkar lite klurigt.. Men man kan nog göra massa häftiga saker i det.



Upptäckte just att Boston Tea Party just började! Kan det blir bättre? =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh snygg bild, från Högis va? På tal om bild, vi eller du kanske kan göra nåt åt bilden på min blogg. Jag ser ut som jag är drogad eller jätte jätte trött...Kanske finns någon annan eller en bild på något snyggare? ;)

2010-03-02 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0