avatar

Gårdagen var alldeles lagom hos Granlunds. Grillade och åt jättegod mat. Eldade en brasa. Spelade lite spel. Drack lite öl. Ja, en väldigt trevlig kväll helt enkelt!

Den här söndagen har också varit bra, härligt väder, så cyklade ner till Emma och Ingrid en sväng som bjöd på jordgubbspaj och satt ute och solade.
Sedan blev det en kväll hos Micke och Carro, kollade på Avatar. Lika bra andra gången! De hade köpt den på Blue Ray, så var jättebra kvalitet vilket gör filmen ännu bättre och snyggare. Måste vara en av de bästa filmerna enligt mig! Den har både handlingen med kärlek och spänning, och det övernaturliga fantasy-aktiga. Måste nog köpa den jag med =)

Imorgon är det skolvecka igen. Känner mig lite smått stressad med att bli klar med allt.. Är bara fem veckor kvar tills skolan slutar. Och sista veckan ska ju allt vara klart. Så blir bara fyra veckor kvar att jobba... =S Hur ska jag hinna!? Både sluprojekt + portfolio kvar. Plus båtprojekt. Som visserligen inte behöver vara klart då, men kan ju vara bra att ha de mesta fiaxt tills jag börjar jobba på ett nytt jobb med massa nya saker att lära sig. Som jag på tal om det är väldigt nervös över... vilket inte minskar stressen.
Ska bli skönt och välbehövt med en dryg timmes massage på torsdag. Och massa träningspass inplanerade med, skönt!
Nu är det läggdags för att ladda upp inför en ny vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0