boxning

Sitter och laddar inför en timmas boxningspass med Ingrid nu snart, ska bli riktigt roligt! Peppad till tusen. var länge sedan jag var iväg på det nu...
Massa träning inplanerad i veckan; boxning, pump, body balance och bandy. Får ligga i nu inför Beach 2010 ;D


Har kollat in nya Spotify med, verkar riktigt bra! Gillar funktionen att man kan lägga in egan låtar från datorn.. Speciellt bra om man är musiker själv och vill dela med sig av sin musik. En annan bra funktion tycker jag är att man kan se sina vänners spelningslistor! Roligt och enkelt sätt att hitta ny musik på. =)



Nu ska jag åka iväg och slå ur mig alla mina undantryckta aggressioner! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0