Cafékväll

Igår var det terminens sista Cafékväll. Ungefär en gång i månaden anordnas en cafékväll på skolan, och det är de olika klasserna som tar hand om varsin kväll. Denna sista gång var det min klass (webb) och videoklassen som anordnade cafét. Det blev filmvisning av videoeleverna, glass, tipsprommenad med photoshoppade lärare, Guitar Hero tävling och Lips tävling. Hade även fixad fram fin fina priser i form av badminton-set, fotboll och vattenpistol!!  En lyckad och rolig kväll!

Hoppas att Lotta som alltid är så duktig på att foto lägger upp lite bilder snart jag kan sno ;P




Ett exempel på en tipsprommenadfråga.
Detta är min klassföreståndare, och han vi har i alla webb-ämnen.
Han är inte så elak som han ser ut.. hehe ;D


Kommentarer
Postat av: moa

Hej ! Det gick inte helt vägen, så jag lämnar in det i oktober istället. så nu har jag sommarlov ! När börjar du jobba ? Kram !

2010-05-29 @ 09:26:18
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0