Fantastisk show

Igår kväll var jag i Valsverket och kollade på Mia Skäringers show Dyng kåt och hur helig som helst. Började med buffé innan showen. Blev lite besiken på maten, den var god, men allt var kallt. Kunde varit gott med något varmt med.. Men de gjorde inget i det stora hela, för showen var helt fantastiskt bra!
Hon blandade humor och allvar på ett otroligt sätt.. Ibland visste man inte om man skulle skratta eller gråta.
En show som alla borde se! Något av det roligaste jag sett!

 

Ikväll blir det tjejkväll, Micke och grabbarna är i Örebro på Metallsvenskan, så då har jag lägenheten för mig själv! Det blir vin och taco-mys! Inte helt fel =)

 

Var på stan tidigare idag. Var vårmarknad och fullt med folk. Köpte mig en byxdress(!) på HM för presentkortet jag fick när jag fyllde. Den var jättesöt, så jag hoppas jag kommer våga använda den i sommar!

Nu ska jag försöka bota min huvudverk och halsont innan tjejerna kommer!

Ha en jättebra lördag alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0