gräsänka

Sitter här ensam hemma i lägenheten. Tyst, trist, saknig. Men i alla fall lugnt.
Micke har åkt till Borås för att jobba, kommer tillbaka på torsdag kväll. Ska ligga ute på jobb i 4 veckor nu... Men så har det varit förr med, så det ska nog gå bra.
 
Har fixat en kopp te för att varva ner lite innan natten, behövligt. Har nämligen både tränat Body Pump och Fotboll/Vollyboll idag. Totalt tre timmars träning, det ni! ;D Riktigt roligt i alla fall! Länge sedan jag spelade fotboll, men lite satt kvar i alla fall. Vollyboll har dock aldrig varit min grej. Och nu har jag blåa bulor på armarna, och det göront bara jag rör dom. Misstänker att det kommer se ännu värre ut imorgon. Har jag tur lägger det sig under natten, annars kommer jag väl se misshandlad ut ;P



Har inte berättat om Ullareds - tjejtrippen!
Jag, mamma, faster Karin, kusin Cissi och Ann drog iväg neråt i fredags morse. Bodde i en jättesöt liten stuga som var alldeles lagom! Shoppade såklart, hittade massa bra saker. Och var inte allt för mycket folk heller så det blev olidligt. Så det var bra!

Jag har förresten världens bästaste mamma & pappa! Bara så ni vet ♥

Nu ska jag sova, klockan är 00.00, så får önska mig något först med!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0