Långhelg

(Bild från Kajsa)

Mitt inne i en långhelg. Sista lite längre ledigheten på länge.. Vad jag vet nu i alla fall. Får se om man blir ledig något i sommar.

Bara tre veckor kvar i skolan nu, paniken växer! Är lite rädd för att börja jobba. (Okej då, ganska mycket..) Nytt ställe, nya människor, nya uppgifter. Allt nytt!

 

Men som min kloka mamma sa idag: Du var rädd när du började gymnasiet, du var rädd när du började högskolan, du var rädd när du började på folkhögskolan... Och det har väl gått bra!?

 

Och ja, allt gick ju bra. Så det ska nog det här med gå....

 

I onsdags var det som en fredag, så på kvällen var det festligheter hemma hos Kajsa. Mycket trevligt! Blev även en prommenad ner till Red Brick i regnet. Man var inte direkt fin i håret när man kom fram ;P men det sänkte inte det goda humöret! Blev en riktigt nice kväll =)

I fredags fick jag straffet för mina synder, och hade den värsta huvudvärken på väldigt länge. Kunde knappt röra mig för hela huvudet kändes som det skulle sprängas. Men så går det när man dricker både öl, vin och drink. Inte bra att blanda, och varannan vatten! Att man aldrig lär sig!?

Nu får det bli lugnt resten av helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0