Sista veckan som student

Idag börjar min sista vecka som student. Min sista måndag. Nästa måndag åker jag in till Örebro till nya jobbet. Läskigt, och spännande! Jag har pluggat oavbrutet i sjutton år, så det blir lite av en omställning.

Anyway, vädret är underbart! Solen skiner, det är 15 grader i skuggan, och klockan är bara halv åtta. Så hoppas på uppåt tjugo grader mitt på dan!?
Nu sista veckan är det fullt ös på skolan. Idag ska vi lämna in projektet till opponering, och det betyder även att vi får någons annans projekt att gå igenom. Och sedan ska det sista ändras på projektet efter nya förslag av opponenter.
Ska även fixa gestaltningen till anslutningsmiddagen helt klart. På torsdag har vi avslutningsfest på skolan, med middag och underhållninig. Och min klass har so sagt fått uppdrag att göra iordning matsalen. Vi  har tryckt massa dukar, gjort mobiler och annan dekoration. Så allt det ska göras klart och sättas iordning!


Mitt, Ingrids och Johannes tema är Marint, så har tryckt massa ränder, stjärnor, ankare, livbojar...
De blev riktigt snygga om jag får säga det själv! =)

Nu ska jag göra mig iordning !




Kommentarer
Postat av: Lisa

Min sista vecka som student också juu :P

känns såå konstigt...

2010-05-31 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0