tjejkväll

Gårdagen var kanon! (Förutom att min hals begränsade min röst en del..)
Emma och Ida dök förbi runt sjutiden, gjorde iordning jättegod tacos och drack Black tower, riktigt gott! Blev en riktig tjejig-kväll med vin, massa snack och musik! Nice


Dagen hitills har varit seg, som vanligt på söndagar. Har i alla fall tagit mig in i duschen och städat upp efter gårdagen. Men nu har jag hamnat i fotöljen med datorn i knät och en hel rad med Gossip Girl avsnitt att avnjuta! Låter som en alldeles perfekt söndag tycker jag. Ska nog även fixa lite mini-spa med ansiktsmask och fixa naglarna. Kanske ska dra till med ett fotbad med?
Sen tror jag det ryktades om pizza... det var länge sedan.
Förövrigt så har jag nästintill tappat rösten helt idag. Låter mer som väsningar. Och när jag väl lyckas få fram ljud låter det lite som om jag är i målbrottet. Hoppas det släpper tills skolan imorgon...


Nu ska jag slänga mig in i intrigerna på Upper East Side, New York igen!


Sara:
Tack =)
Jo jag tycker den fungerar fint! Kameran är bra och tar fina bilder både med och utan blixt.
Använder dock inte tangentbordet så mycket som jag trodde, skriver sms på skärmen ändå. Men till surf är det bra med tangentbordet. Bra att man kan koppla upp sig på trådlösa nät också.
Toughscreenen fungerar bra, möjligen lite seg att reagera ibland om man inte är bestämmd, men helt klart godkänd!
Och så är den ju väldigt snygg med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0