bebis!

I går natt kom det en ny liten bebis till familjen Olsson!
En liten Love. Super söt ♥
Längtar tills man får träffa sötisen!!




Idag är livet på topp igen. Mamma var på besök och hjälpte till med allt möjligt som behövdes göras. Har världens bästa mamma! ♥
Sen blev det zumba, för andra gången den här veckan. Riktig energi kick!

Fick även ett paket från HM idag, julgransmatta och kuddar. Väldigt nöjd :)






Ibland undrar jag vart alla pengar tar vägen... Det är över en vecka kvar till lön. Och jag har ca 180 kr kvar på mitt konto. Bra Sara.
Men tänker jag efter så är det inte så konstigt... Bensin, mat, räkningar, presenter, matsalsmöbler m.m. blir inte billgigt i slutändad...
Tur jag har min kära sambo! ;)



Nu är det natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0