Ljus i vårt hus

Det har kommit upp lite belysning på huset nu. Det blir så fint när det lyser upp i vintermörkret. Dock värdelösa kort... Ledsen för det, men det var så kallt när jag fotade + ingen blixt, så kunde inte riktigt hålla stilla kameran =P
Så klart när Micke och jag ska "pyssla ihop" nått så går det sådär ;P Hade lindat klart ljusslinganhelt färdigt och dragit in sladden genom balkongdörren. Ska stänga dörren - och så blev det kolsvart. Då gick sladden av när vi drog igen dörren. Bra.
Då fick vi (läs Micke) dra om sladden genom golvet och genom ett antennhål och sätta ihop den trasiga sladden. Det gick ju, men att man aldrig ska kunna göra nått direkt utan krångel? ;P

Ska snart ta tag i att sätta upp lite adventsljustakar och sånt i helgen.





I morgon är det julbord med mitt jobb. Ska bli riktigt roligt! Micke får också bli med, så då lyxar vi till med att ta in på hotell, så vi slipper ta oss hem från Örebro. Så ser även fram emot en god hotellfrukost på lördagmorgon :) Sen är det inplanerat lite julshopping i storstaden innan hemfarning. (Om vi inte lyckas dricka för mycket snaps...)
På kvällen blir det Boda Borg med Micke och Carro, som sedan bjuder på mat!
Söndagen blir det julstök, och sedan födelsedagsmiddag hos mormor.
En alldeles förträfflig helg väntar :)

Nu ska jag snart iväg på Body Balance!
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0