Äppelkakor

Det är mycket att göra med ett hus. Det visste jag visserligen sedan innan. Men allting tar så mycket längre tid än man tror.
Idag har jag hållit på i huset hela dagen. Och inte mycket blev det gjort ändå =P Jag har målat bakom element och fyllt i färg lite här och var. Sedan har jag tvättat och flyttat runt saker till olika rum. Skruvat upp krokar  garderoben och tagit bort en klädstång. Och sedan blev klockan sent och jag fick hasa mig iväg till affären. Och inget mer blev gjort.
Ska jag påpeka att jag har sjuuukt mycket kvar att göra tills släkten kommer och inspekterar? ;)
Och det hade kanske inte varit några problem om jag hade haft 2 lediga helger till på mig. Men riktigt så är det inte tyvärr. Men det som hinns med hinns med. Får väl inse våra begränsningar.


Idag har Micke åkt iväg till Robin i Karlstad för att kolla på hockey. Så jag ska passa på att baka lite med äpplena från Pär och Cathrine, och sedan kolla på extra tjejiga filmer som jag annars inte får se!
Bäst att jag sätter fart så jag kan lägga mig i soffan och softa sen :)




Update:
Finns det någon utnämning för de fulaste äppelgrottorna? I så fall lär jag vinna den.
Men de kanske är goda om jag har tur.



Nu ska jag drömma mig bort i filmens värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0