dagens bestyr

Söndags lugnet råder i det lilla huset på tre systrars. Gjorde mig en rejäl frukost med oboy, rostisar och ägg. Har börjat dagen med att softa framför Cougar Town och Hellenius hörna. Inte helt fel!
Mamma ringde nyss och tipsade om ett snyggt vardagsrumsbord som jag ska kolla upp snart, måste antagligen överlägga med min kära sambo först med ;)

Ska väl snart börja ta tag i dagens bestyr.
Ska försöka städa upp lite med plock och dammsugning. Och kanske börja fixa iordning allrummet på övervåningen som för tillfället ser ut som ett bombnedslag senda vi slängde ner möblerna till vardagsrummet nere, och lät resterna ligga kvar på golvet och skräpa. Sovrummet skulle också behövas tas tag i. Ligger fullt med verktyg och spikar m.m. på byrån...ser halvt som halvt ut som en byggarbetsplats. Koppla in tv ordentligt vore kanske en idé med?
Har att göra som ni ser.
Så ska väl försöka dra mig bort från datorn snart.. :)



Klockan är redan halv 2! Nu får jag lägga på ett kol! På med städmusiken och sätta fart!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Va kul att köpa hus och vad fint ni fått det!! :)

Va verkligen länge sedan, hoppas vi syns snart.

Jättekul och läsa om husprocessen och allt:)!

Kramkram

2010-10-24 @ 17:59:42
URL: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0