Elavtal

Har just suttit och betalat massa räkningar, hjälpt Micke med telefonavtal och ändrat elavtal.
Mycket nytt att tänka på som husägare. Som t ex att man själv måste täckna elavtal. I lägenheten skötte sig allt det av sig självt. Så har suttit och jämfört elavtal från Fortum som vi hade sedan tidigare med andra leverantörer på Elskling.se.
Blev till slut fast el 1 år på Fortum. (Om någon tycker sådant är intressant att veta ;P) Som tur var fick jag support från pappa i valet. Det är inte lätt att veta hur man ska välja och vilka konsekvenser de olika valen ger.
Igår var vi på cheapy och köpte taklist till hall och kök. Svängde in på Jysk samtidigt som ligger i samma område. Hittade ett snyggt vardagsrumsbord! Plus att det höll mina krav på storlek och iläggsskivor.
Vitt bord, 6 vita stolar med gråa dynor. Hoppas det kommer passa in i vardagsrummet.
Pappa åkte förbi Jysk idag med kärra från jobbet för att köpa det åt mig, fanns tyvärr inte inne, men han beställde ett som kommer om ca 1 vecka! Föräldrar är bäst! :D
Nu blir det kyckling med soltorkadetomater! :)
Sedan väntar Desperate Housewives och Cogartown!

Kommentarer
Postat av: Anja-blivande ung mamma

Jag skulle gärna vilja att du läste och svarade på frågorna längst ner.

Jag vill gärna höra din åsikt :)



http://aanjakortzon.blogg.se/2010/october/msn.html#comment

2010-10-30 @ 12:41:15
URL: http://aanjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0