Mamma mia



Helgen var superbra! I fredags var det lugnt hemma, Robin var på besök. Åt mat och kollade på idol. Lagom fredags kväll :)
Lördagen var det mer drag i. Vid tre började musikalen Mamma Mia i Karlstad. Det var jag och Linda som bjöd med Cathrine som 30 års present. Och en lyckad sådan, om hon inte ljög ;)
Muskalen var helt fantastisk bra! Ett rent lyckopiller!
Efter musikalen åkte vi hemmåt, där männen hade lagat ihop en god trerättersmiddag åt oss. Kvällen fortsatte med skrålande Abba sång m.m. Väldigt roligt och trevligt!!
Söndagen var mindre rolig. Jag låg i sägen/soffan mestadelen av kvällen. lllamående. Ska inte gå in på detaljer. Var tänkt att jag skulle följa med till Örebro på Elins gesellprov där Micke skulle blonderas. Men de fick klara sig utan mig. Micke kom hem i ny frisyr. Välgjort, men kan inte påstå att han passade i de.. ;P



Imorgon har jag introduktonskurs på jobbet. Under dagen ska det hållas information om Sigma, och kurs i konsultroll. På kvällen är det middag och någon aktivitet som vi inte vet än. Ska bli roligt och spännande. Ska få bo på hotell med i Örebro.. hehe...

Bäst att gå och sova så man är utvilad tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0