Ny friserade

Idag har Elin varit här på besök, var länge sedan vi såg så de va jätteroligt att se henne igen! Hon testade att blondera Mickes hår inför gesellprovet om två veckor, och det verkade gå bra! Jag fick mig en klippning också, har inte klippt mig sedan oktober förra året, så det behövdes :)
Cathrine och Wilma var också här, men Cathrines hår var alldeled för svårt att jobba med på provet, så Elin får leta ny modell, var ju otur!


Igår var jag, Linn och Tilde på marken på stan. Var mysigt. Var väl mest godiset som lockade för små tjejerna.. hehe Men jag hittade en jättefin tvättkorg i rotting(?). Hälsade på Linda och Cathrine med som sålde gamla saker på Bregårns loppis.
På kvällen blev det räkor och ostar hos familjen Cathrine, jättegott och jättetrevligt! :)




Nya tvättkorgen som ska stå i badrummet så småningom.




Nu blir det mys framför film + chips och dricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0