Sjuk?

Tror jag håller på att bli sjuk. Jag som aldrig blir sjuk! (peppar peppar) Jag minns faktiskt inte senast jag var sjuk...
Men nu sitter jag och fryser inomhus, ont i hela kroppen och genomförkyld.
Inte kul!
Men ska kurera mig med varm sparrissoppa och vitlöksbröd, och kanske lite te med honung senare framför tv:n. Så håller jag tummarna att jag mår tillräckligt bra imorgon för att åka iväg till jobbet!





Idag fick jag hämta ett stort paket från Ellos på Konsum! Vad det var i ska jag visa någon dag jag orkar fota. Micke fick med hämta ett paket, men något mindre. Dock mycket dyrare ;P En iphone närmare bestämt. Så nu lär väl han sitta klistrad framför den hela kvällen.
Men nu har jag satt honom i jobb att koka soppa! Lite får han allt pyssla om mig när jag är sjuk :)

Hoppas på en pigg och frisk dag imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0